martes, 11 de agosto de 2015

FOUR- LEAF CLOVER


¿Por qué precisamente esta rara

 planta es el talismano de la felicidad y el éxito?

El trébol de cuatro hojas es un talismán especial
  asegura el éxito en muchas áreas de la vida, porque ...
viene del paraíso.
Cuenta la leyenda que cuando Adán y Eva fueron expulsados del paraíso
  el hombre llevó cosigo un trébol de cuatro hojas.
Al hecho de que se trata de su origen tan extraordinario tiene propiedades mágicas y nos protege del mal.
Trébol de cuatro hojas  resulta cumplir su propiedaded mágica
cuando se lo seca y se lo lleva siempre .
Propiedades similares, aunque no tan fuertes (trae buena suerte)
  tiene un trébol  por ejemplo. un collar llavero o colgante de forma del trébol
  Para que cupliera bien su función se lo debe llevar la cola hacia arriba.

 

PL

Dlaczego to właśnie ta rzadko spotykana 

roślinka zwiastuje szczęście i sukces?


Szczególny talizman jakim jest czterolistna koniczynka
 zapewnia powodzenie w wielu dziedzinach życia ponieważ... 
pochodzi z raju. 
Legenda głosi, że kiedy Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju 
to zabrali ze sobą właśnie koniczynkę z czterema listkami. 
Dzięki temu, że pochodzi z tak niezwykłego miejsca to ma magiczne właściwości i chroni nas przed złym. 
Czterolistną koniczynkę najlepiej samodzielnie znalezioną należy 
zasuszyć i nosić zawsze przy sobie. 
Podobne, choć nie tak silne właściwości (przynoszenia szczęścia) 
ma także koniczynka w postaci np. breloczka czy zawieszki do naszyjnika.
 Aby dobrze „działała” musi być jednak zawieszona ogonkiem do góry.


ENG

Why it is precisely this rare

heralds is plant of happiness and success?


Which is a special talisman four-leaf clover
  ensures success in many areas of life because ...
from paradise.
Legend has it that when Adam and Eve were expelled from paradise
This brought with them just shamrock with four leaves.
Due to the fact that it comes with such extraordinary place it has magical properties and protects us from evil.
Four-leaf clover alone found to be the best
dry and carry always with you.
Similar, although not as strong properties (bring good luck)
also has a shamrock in the form of eg. a key ring or pendant necklace.
  For a good "work" it must, however, be suspended tail up.













HAVE AN INSPIRING DAY!




muchos besos y abrazos 









~TheGrisGirl~


















&



























©TheGrisGirl. All Rights Reserved

108 comentarios:

  1. Kiedyś znalazłam czterolistną koniczynę :)

    Kochana wyglądasz bosko! Nie mogę się napatrzeć ♥

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. dziękuję kochana :**
      ja też miałam to szczęście znaleźć jedną taką koniczynkę :D

      Eliminar
  2. ślicznie wyglądasz, ja jeszcze nie natknęłam się na czterolistną koniczynkę, ale będę pamiętać, co z nią zrobić jak kiedyś się natknę na takie znalezisko :)

    ResponderEliminar
  3. Fajne zdjęcia, mi jeszcze nie udało się znaleźć takiej koniczynki :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. z koniczynką jak ze szczęściem...znajdujemy je w najmniej spodziewanym momencie ;)

      Eliminar
  4. Kochana, jak zawsze wyglądasz pięknie ;)

    ResponderEliminar
  5. Trudno znaleźć taką koniczynkę :-)kiedyś czytałam książkę o talizmanach i zrobiłam swój własny;-) Cudowne sandałki<3

    ResponderEliminar
  6. Moja córcia ma szczęście do czterolistnych koniczynek , ja nigdy żadnej nie znalazłam ,ale od córki zasuszone w portfelu dwie noszę :) Sukienka świetna :)

    ResponderEliminar
  7. Respuestas
    1. massimo dutti kupiłam w Hiszpanii,czy jest w Polsce nie wiem ...
      dziękuję :)

      Eliminar
  8. Kiedyś udało mi się znaleźć czterolistną koniczynę, zasuszyłam i... nie wiem co się z nią stało :P

    ResponderEliminar
  9. zawsze podobają mi się Twoje torebki :D

    ResponderEliminar
  10. Beautiful photos, I really like the dress! :)

    RedLip&Love

    ResponderEliminar
  11. so gorgeous, I love ur statement earrings, they look huge n pretty.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ResponderEliminar
  12. Great accessories went perfect with the look

    ResponderEliminar
  13. the four leave cover ring is nice :D

    ResponderEliminar
  14. Kiedyś znalazłam czterolistną koniczynkę:) Bardzo ładna sukienka

    ResponderEliminar
  15. Gorgeous outfit! Very chic!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    ResponderEliminar
  16. Śliczny look, szczególnie podoba mi się sukienka ::)

    ResponderEliminar
  17. Pierścionek ładny, kolorek z gatunku moich ;)

    ResponderEliminar
  18. ładnei wyglądasz :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    ResponderEliminar
  19. Bardzo uroczy talizman! :)

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    ResponderEliminar
  20. I have loved four leaf clovers since I was a little girl. I have a silver necklace with one on it.

    ResponderEliminar
  21. Esse é um talismã que eu gosto bastante. É muito bonito e significativo!

    http://doce-madreperola.blogspot.com.br/

    ResponderEliminar
  22. Que bonita la historia del trebol, gracias por compartirlaa
    un besitooo

    xoxo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. me alegro que te haya gustado :)
      gracias por tu visita y comentario :)

      Eliminar
  23. Very interesting story and your ring is so pretty! Sweet and sensual dress, like a slip or a sleeping shirt. Wonderful to see those gorgeous legs in the sitting shot!! I enjoyed that one SO much ;) Many kisses dear!

    All Things Bright and Lovely

    ResponderEliminar
  24. I used to have some of these as a kid but have sadly lost them!! You look great!! Love the colors here!!

    Danielle
    http://www.blushblossom.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. happy you like it Danielle,
      have an amazing weekend :****

      Eliminar
  25. Respuestas
    1. es de una marca polaca ....algo parecido a MARY PAZ enEspańa :p

      Eliminar
  26. Nie znałam tej historii koniczynki. :) Ja mam gdzieś jeszcze swoją maturalną koniczynkę schowaną. :)

    ResponderEliminar
  27. This dress looks so amazing on you doll! :) Pretty photos x

    Florals&Smiles
    Twitter

    ResponderEliminar
  28. ślicznie, zwłaszcza pierścionek mi się podoba :)

    ResponderEliminar
  29. Beautiful dress and great sandals.
    http://navybrunette.blogspot.com

    ResponderEliminar
  30. Beautiful look, love your bag. ^^
    Lovely greets Nessa

    ResponderEliminar
  31. Piękny pierścionek i kolczyki! <3

    ResponderEliminar
  32. no leaf clover to moja ulubiona piosenka:P

    ResponderEliminar
  33. Love the look. Your earrings, rings & footwear with crisp white outfit - that's perfect!

    ResponderEliminar
  34. Que bonito es el anillo. El vestido me encanta, te queda divino.

    ResponderEliminar
  35. Koniczynka przynosi szczęście! Mówią to wam pandy z koniczynką :D
    Szczęśliwego dnia! :)

    ResponderEliminar
  36. Potrzebowałam chwili, żeby się tutaj dostać, ale jestem.
    Nigdy nie zastanawiałam się, skąd to prawidło o czterolistnej koniczynie. Wiecznie sie mówiło o tym, żeby jej szukać, bo dzięki temu osiągnie się szczęście, ale skąd to wszystko się wzięło? Tego nie wiedziałam. sądziłam, że to tylko takie o, gadanie. A tutaj proszę. Raj? Tego się nie spodziewałam.

    Podoba mi się fakt, że piszesz w 3 językach! Poliglotka. Super sprawa, podziwiam :) Ja zawsze chciałam nauczyć sie hiszpańskiego, niestety w szkole nie dało rady, bo takiego języka nie nauczali, a teraz? Chyba nie chcę sobie plątać studiów z powodu lektoratu.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. po polsu i hiszpańsku mówię od dziecka ze względu na miejsce zamieszkania, a angielski... etam kto dziś nie zna angielskiego ;) ?
      mam ochotę nauczyć się arabskie , hindi oraz włoskiego .. trzymaj kciuki:D bo to będzie prawdziwe wyzwanie :)

      udanego weekendu :***

      Eliminar
    2. Faktycznie, skoro hiszpańskim i polskim władasz od dziecka to nie problem, a angielski... Cóż, angielski to angielski. Za to arabski, hindi i włoski... To dopiero wyzwanie! Jak najbardziej trzymam kciuki!
      :)

      Eliminar
  37. Me gusta mucho el anillo y las sandalias!!
    Besitos, Emi

    ResponderEliminar
  38. Hola!! gracias por tu comentario en mi blog. Me ha parecido un post súper interesante ;) besos

    ResponderEliminar
  39. Lovely post!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    ResponderEliminar
  40. Koniczynki nigdy nie znalazłam, a i tak uważam się za szczęściarę :)) myślę, że szczęście tkwi w głębi nas ...i sami musimy je wydobyc na światło dzienne, a koniczynka może być jedynie wskazówką..impulsem..znakiem..ale to tylko moje zdanie :))
    Pięknie wyglądasz, bije od Ciebie niesamowita energia...radość..siła i jakas magiczna dobroć :))
    Dziękuję Ci serdecznie za każde odwiedziny u mnie, jesteś przemiła :**** buziaki !!!
    Spokojnej nocki ♥

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. gdy rano przeczytałam Twój komentarz na mojej, jeszcze zaspanej buzi, pojawił się ogromny uśmiech
      DZIĘKUJĘ KOCHANA JESTEŚ :********

      Eliminar
  41. Yo tengo un trébol en el llavero y siempre lo tengo con migo,es verdad que trae suerte, también los encuentro muchas veces y me los guardó!muy bonito el anillo! Saludos! ❤

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. me alegro mucho, te deso mas suerte todavia !! :)

      que tengas un bonito finde guapa!

      Eliminar
  42. piękna stylizacja i ten pierścionek :)

    ResponderEliminar
  43. o patrz :) nie znałam historii tej koniczynki :)

    ResponderEliminar
  44. Fajne pierścionek! Super wyglądasz w takiej stylizacji. :-)

    ResponderEliminar

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)