martes, 14 de abril de 2015

SAMANTHA JONES (SEXUAL) GURU OF EVERY MODERN WOMAN


PL
Nie znam kobiety , dziewczyny która powiedziałaby "nie, nie lubię
  Seksu w wielkim mieście"
Każda z nas odnajduje własną cząstkę w bohaterkach filmu/serialu
Najbardziej kontrowersyjną i myślę najwspółcześniejszą kobietą jest
Samantha Jones
To ona przełamuje tematy tabu, jest silna i niezależna
Taka jest każda z nas, w środku. Nie, niemówcie mi że to męsko-feministyczna postawa kobiet
W czym my niby jesteśmy gorsze?!?!
Samantha wie czego chce i to sobie bierze
Nie bawi się w wielkie "I love you forever
Zwalcza raka piersi, daje siłę!
 Ale NIE MÓWI zwykłego "wszystko będzie ok" ona DZIAŁA

Za to ją kochamy!



ES
No conozco ninguna mujer, una chica que me diria: "No, no me gusta
   Sexo en Nueva York "
Cada una de nosotras encuentra su propio "yo" en las protagonistas de la película / serie
La más polémica y más moderna es 
Samantha Jones
Ella rompe tabúes, es fuerte e independiente
Es decir, asi somos cada una de nosotras por dentro. No digais que es actitud masculina feminista de las mujeres
Buah,que! En que sentido somos peores?!?!
Samantha sabe lo que quiere y lo coge 
No juega en un gran "Te amo para siempre"
Combate el cáncer de mama, da fuerza!
  Pero no  dice lo de siempre "todo estará bien", ella actua!

Por eso la adoramos!


ENG
I don`t know any woman, a girl who would say, "No, I do not like
   Sex and the City "
Each of us finds his own piece of the heroines of the film / series
The most controversial and most modern woman
Samantha Jones
She breaks taboos, is a strong and independent
That is, each of us, in the middle. No, don`t tell me male-feminist attitude of women
What we kind of are worse?!?!
Samantha knows what he wants and takes it 
Not playing in a big "I love you forever"
Combats Breast Cancer, gives strength!
  But she doesn`t tell usual "everything is ok", she actitude!

So, we love her!



KOCHAM CIĘ, ALE SIEBIE KOCHAM BARDZIEJ! 

TE QUIERO, PERO ME QUEIRO 
más a mí


10 COSAS QUE APRENDEMOS 
DE SAMANTHA JONES

1. 

Ten claro que tú siempre eres la prioridad

Ya sea porque le dejas que se preocupe más por su orgasmo que por el tuyo, o porque no le da la importancia necesaria a los preliminares, es importante que nunca olvides lo que realmente te gusta hacer a ti en el dormitorio. Ten en cuenta que no serás capaz de querer de verdad a nadie hasta que no te quieras a ti misma. Siempre saca tiempo para tus necesidades en lo que al sexo se refiere. Él no es el único que tiene que quedar satisfecho.

2.

 No esperes que un hombre te haga feliz

No nos olvidamos de la gran frase de Samantha: "Cariño, mi vagina no espera por ningún hombre." Muchas veces perdemos la cabeza por un chico que no nos presta la atención que merecemos, y mientras nosotras pensamos continuamente en él, sus pensamientos (y probablemente sus manos también) ya estén en otra chica. ¿Por qué vamos desperdiciar nuestra juventud esperando que un hombre cambie cuando hay por ahí miles que están dispuestos a hacernos sentir especiales? ¡Next!

3.

¿No hay un pene disponible? No te preocupes, ¡mastúrbate!

Además de esta gran frase, Samantha nos regaló otras grandes perlas como "Tengo una cita con un vibrador". Samantha es una mujer a la que no le da miedo proporcionarse a sí misma el placer que necesita, así que no seas tímida y aprende a disfrutar de tu propio cuerpo. Después de todo, el buen sexo comienza con saber lo que te gusta y lo que no

4.

El sexo oral puede hacerte sentir poderosa

La opinión de Samantha sobre el sexo oral no puede ser más clara: "La sensación de poder que te da es muy excitante. Puede que seas tú la que estés arrodillada, pero le tienes cogido por las pelotas." Si te da miedo sentirte algo sumisa cuando estás haciéndole una felación a tu chico recuerda las palabras de Sam. Chicas, ¡sois más poderosas de lo que pensáis!

5.

No te limites en el dormitorio

Tal y como ella misma dijo: "Yo soy probosexual. Lo pruebo todo al menos una vez." No es que te estemos incitando a volverte completamente loca, pero de vez en cuando no viene mal soltarse la melena y dejarse llevar. Recuerda, siempre que te invada la rutina sexual no tengas miedo a abrir tu mente (y tu cama) a nuevas experiencias. ¡Samantha se sentiría muy orgullosa!

6.

El sexo con un ex es una idea nefasta

¿Recuerdas cuando Sam dijo: "El sexo con un ex puede ser deprimente. Si es bueno, te deprimirás porque es algo que ya no tienes en tu vida, y si es malo simnplemente te habrás acostado con un ex."? Nosotras no lo podríamos haber dicho mejor. Por supuesto que tener sexo con el hombre que te rompió el corazón puede remover un montón de sentimientos pero debes tener en cuenta que es tu ex por una razón. Ahórrate el mal trago, hay demasiados hombres en el mundo como para repetir con uno que sabes que no funciona.

7.

 El sexo seguro es el mejor sexo. Usa condón siempre

La vida sexual de Samantha era de todo menos estable, pero ella siempre ha sido una fiel defensora del sexo seguro. Y no solo para evitar embarazos indeseados, sino para prevenir todo tipo de enfermedades de transmisión sexual. ¡Póntelo, pónselo!

8.

No te enamores de tu "amigo con derecho a roce"

Samantha lo dijo sin eplos en la lengua "No puedes salir con tu amigo con derecho a roce... ¿Vas a coger a la única persona de tu vida que está ahí solo para el sexo, sin sentimientos, y convertirlo en un ser humano? ¿Por qué?" Las relaciones y las citas ya son lo suficientemente complicadas como para que fastidies algo bueno que tienes en tu vida. Si tu amigo y tú tenéis un acuerdo para mantener vuestra relación en un plano estrictamente sexual, ¿por qué complicarse? ¡Preocúpate solo de disfrutar!

9.

 No le tengas miedo al porno

Para todas aquellas que tuvieran sus recelos con respecto a internet, Samantha les dio una razón ineludible: "Tienes que entrar en la red, cariño. Aunque solo sea por el porno." Existen muchas clases de porno, y si encuentras el que más vaya contigo puede ser una herramienta muy potente a la hora de subir la temperatura de tu dormitorio. Sola o acompañada, ¡tú decides!

10.

Acuéstate con quien te apetezca

En el episodio "Cover Girl", Samantha sentenció: "No voy a dejar que la sociedad me juzgue. Me vestiré como me dé la gana y se la chuparé a quien yo quiera mientras pueda seguir arrodillándome y respirar" ¡Amén, hermana! La sociedad casi siempre juzga de manera diferente a hombres y mujeres por sus hábitos sexuales. No permitas que personas que no tienen ni voz ni voto en tus decisiones personales te influyan


No voy a dejar que la sociedad me juzgue. Me vestiré como me dé la gana y se la chuparé a quien yo quiera mientras pueda seguir arrodillándome y respirar




10 rzeczy, których uczy nas
SAMANTHA JONES

1.

Niech będzie jasnym, że zawsze to Ty dla Ciebie jesteś priorytetem

Nie pozwalaj mu bardziej przejmować się i skupiać na jego własnym orgazmie, bo też masz swoje potrzeby, jeśli w tej kwestii zawodzi w innych też z czasem będzie. Nigdy nie zapominaj o tym co Ty też lubisz w sypialni.  Zauważ, że nie będziesz w stanie naprawdę kochać nikogo, dopóki najpierw nie pokochasz sama siebie. Miej zawsze czas dla swoich potrzeb jeśli chodzi o seks itp. On nie jest jedynym, który musi być spełniony i zapokojony.

2.

 Nie oczekuj, że to facet jest od uszczęśliwiania Ciebie

Nie zapominamy wielkiego cytatu Samanty, "Kochanie, moja pochwa nie czeka na nikogo." Często tracimy głowę przez faceta, który nie poświęca nam uwagi na jaką zasługujemy, a jednocześnie nieustannie o nim, ich myśli (i prawdopodobnie ręce) są już na innej dziewczynie. Dlaczego mamy marnować czas i czekać na niego, kiedy na świecie są tysiące facetów, którzy są gotowi dać nam to czego chcemy, i przynajmniej nie tracimy naszej młodości i energii na czekanie? Następny!


3.

Brak dostępnego penisa? Nie przejmuj się, istnieje masturbacja!

Poza tym wielkim cytatem, Samantha dała nam też wiele innych klejnotów jak "Mam spotkanie z wibratorem". Samantha jest kobietą, która nie boi się dawać sobie przyjemności,  daj sobie tego, czego potrzebujesz, nie wstydź się i naucz się korzystać z własnego ciała. Po tym wszystkim, dobry seks zaczyna się, gdy wiesz co lubisz, a co nie


4.

Seks oralny sprawia, 
że to ty jesteś dominatorką

Opinia Samanthy o seksie oralnym nie może być jaśniejsza: "poczucie mocy, to bardzo ekscytujące, że jesteś na kolanach, ale to on został złapany przez kulki .." Jeśli się boisz, czujesz się uległa pamiętaj słowa Sam "Dziewczyny, jesteście silniejsze niż wasze myśli!"



5.

Bez limitów  w sypialni

Jak sama mówi, "Jestem probosexualna,  próbuję wszystkiego, co najmniej raz .." Nie dlatego, że jesteś całkowicie szalona, ale od czasu do czasu nie zaszkodzi, puścić się wodzom fantazji.  Pamiętaj, że w dowolnym momencie rutyna seksualna zabija, nie lękajcie się otworzyć swój umysł (i łóżko) na nowe doświadczenia. Samantha byłoby bardzo dumna!



6.

Seks z ex jest złowieszcza myśl

Pamiętaj, gdy Sam powiedziała: "Seks z ex może być przygnębiające, ponieważ jest to coś, czego już nie masz w swoim życiu, a jeśli było źle, to po prostu spałaś z ex .."? Nie mogła powiedzieć tego lepiej. Oczywiście, że seks z człowiekiem, który złamał nam serce może poruszyć wiele uczuć, ale należy pamiętać, że jest to twój ex  i nie bez powodu. Zaoszczędź swoich męk, zbyt wielu facetów jest na świecie, aby powtórzyć z jednym i tym samym, coś co już kiedyś nie działało ( nie tylko o seksie mowa )


7.

 Bezpieczny seks to najlepszy seks. 
zawsze używaj prezerwatywy

Życie seksualne Samanthy było bogate, ale stabilne. Zawsze była wiernym zwolennikiem bezpiecznego seksu. I to nie tylko w celu uniknięcia niechcianej ciąży, ale aby zapobiec różnego rodzaju chorobami przenoszonymi drogą płciową. Nie zapomnij!



8.

Nie zakochuj się w swoim "przyjacielu od przyjemności"

Samanta bez eplos języka "nie spotykaj się ze swoim przyjacielem od przyjemności ... Czy można odebrać sobie osobę w swoim życiu, która jest tylko do seksu bez uczuć, i robić z niego człowieka z krwi i kości? Dlaczego? " Relacje i randki są już wystarczająco skomplikowane, więc nie chrzań czegoś dobrego w swoim życiu. Jeśli ty i twój przyjaciel macie umowę, aby utrzymać swój związek w płaszczyźnie ściśle seksualnej, po co  komplikować? Nie martw się, po prostu ciesz się!


9.

 Nie bój się do porno

Dla wszystkich tych, którzy mieli wątpliwości co do internetu, Samantha dała im nieunikniony powód: "Trzeba wchodzić do sieci, kochana, nawet jeśli tylko dla porno .." Istnieje wiele rodzajów pornografii, a jeśli znajdziesz taki, który najlepiej idzie z Tobą w parze może być bardzo przydatny, kiedy podnosisz temperaturę w Twojej sypialni. Pojedynczo lub razem, ty decydujesz!



10.

Sypiaj, z którym Ty chcesz

W odcinku "Cover Girl", Samantha, oświadczyła: "Nie pozwolę społeczeństwo mnie osądzało w co się ubiorę, ubieram się jak mi się podoba i będę ssać kogo chcę na kolanach i nadal będę oddychać." Amen, siostro! My babeczki prawie zawsze jesteśmy oceniane inaczej niż mężczyźni, nie tylko jeśli chodzi o zwyczaje seksualne. Nie pozwól, by ludzie, którzy nic nie mają do powiedzenia w Twoich osobistych decyzji, ani by na Ciebie wpływali.



ENG

10 THINGS WE LEARN FROM
SAMANTHA JONES


1.

Be clear that you are always the priority

Whether it's because you let him worry more for her orgasm that yours, or do not give the necessary importance to the preliminaries, it is important to never forget what I really like to make in the bedroom. Note that you will not be able to really love anyone until you yourself do not want to. Always make time for your needs as far as sex is concerned. He is not the only one who has to be satisfied.


2.

 Do not expect a man to make you happy

We do not forget Samantha's great phrase, "Honey, my vagina waits for no man." Often we lose the head by a guy who does not pay our attention we deserve, and while we continually think about it, their thoughts (and probably their hands too) whether in another girl. Why should we waste waiting for a man to change when thousands out there who are willing to make us feel special our youth? Next!


3.

Is there a penis available? 
Do not worry, masturbate!

In addition to this great phrase, Samantha gave us other great gems like "I have an appointment with a vibrator". Samantha is a woman who is not afraid provided herself the pleasure you need, so do not be shy and learn to enjoy your own body. After all, good sex starts with knowing what you like and what not


4.

Oral sex can make you feel powerful

Samantha opinion about oral sex can not be clearer: "The sense of power it gives you is very exciting may be you that you're kneeling, but he got caught by the balls.." If you get scared when you feel something submissive and sucks your guy remembers the words of Sam. Girls, you are more powerful than you think!



5.

Do not just in the bedroom

As she herself said, "I am probosexual I try everything at least once.." Not that you're encouraging become completely crazy, but occasionally does not hurt to let your hair down and let go. Remember, whenever you invade the sexual routine will not be afraid to open your mind (and your bed) to new experiences. Samantha would be very proud!



6.

Sex with an ex is an ominous thought

Remember when Sam said: "Sex with an ex can be depressing if it's good, you deprimirás because it is something that no longer have in your life, and if it is bad simnplemente you've slept with an ex.."? We could not have said it better. Of course you have sex with the man who broke your heart can remove a lot of feelings but keep in mind that it is your ex for a reason. Save your ordeal, too many men in the world to repeat with one that you know does not work.



7.

 Safe sex is the best sex. 
ALWAYS use a condom

Samantha's sex life was anything but stable, but she has always been a faithful advocate of safe sex. And not only to avoid unwanted pregnancies, but to prevent all kinds of STDs. Put it on, I Make this!



8.

Do not fall WITH your "friend with benefits"

Samantha said it without eplos tongue "can not go out with your friend with benefits ... Will you pick up the one person in your life that is there just for sex without feelings, and make it a human being ? why? " Relationships and dating are already complicated enough so you nag you have something good in your life. If you and your friend have an agreement to keep your relationship in a strictly sexual plane, why complicate? Worry just enjoy!


9.

 Do not be afraid to porn

For all those who had their misgivings over internet, Samantha gave them an unavoidable reason: "You have to enter the network, honey Even if it's for porn.." There are many kinds of porn, and if you find the one that best go with you can be a very powerful when raising the temperature of your bedroom tool. Alone or together, you decide!



10.

Lie with whom you WANT

In the episode "Cover Girl", Samantha declared: "I will not let society judge me I will dress as I please and the suck whoever I want while to continue kneeling and breathe." Amen, sister! The company almost always judged differently to men and women for their sexual habits. Do not let people who have no say in your personal decisions will influence








HAVE AN INSPIRING DAY!




muchos besos y abrazos 



~TheGrisGirl~











&
















©TheGrisGirl. All Rights Reserved

21 comentarios:

  1. Me encanta samantha y hay veces que me gustaría mucho tener su forma de ver la vida porque muchas de las preocupaciones que me pasan por la cabeza las vería de otra manera!!!
    un beso

    ResponderEliminar
  2. Very cool post Ines! Thanks for sharing!
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    ResponderEliminar
  3. Samantha is my fav character in the show...she is very sincere and I admire that. Naturally, it is not possible for any person to change as many partners as she did in that show, but that's television. She is right in not letting anyone judge her for whom she is and no woman should be judged for having many partners.

    You can be offended only if you let others offend you...she doesn't let anyone do that! that is what I like about her charcter..she doesn't lie, she knows what she wants and she is candid about it.

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Muito interessante.
    Ótima 4ª feira para vc!
    Obrigada pela visita
    Beijos Coloridos!!!♥♥♥

    ResponderEliminar
  5. nice tips!
    xoxo
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  6. Interesting post. Thx for sharing with us.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ResponderEliminar
  7. I love how independent and free thinking Samantha is. Her character was always strong and beautiful (inside and out). She's also hilarious :)

    I just now realized that you're vegan! That's so awesome. I recently turned vegan in September. I love it. How long have you been vegan for?

    PS. Was already following you on other social media, but I'm now following you on Instagram (@azucena_robledo).

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. Swietnie spisalas wszystkie przykazania Samanty! Ciekawie sie to czytalo:) Jedynie, co mnie sie nie za bardzo podoba w tym filmie, to wlasnie rozmowy o wszystkim z kolezankami. Mamy zal, do facetow, ze omawiaja nas, a kobiety, tez robia to samo. Mnie sie to za bardzo nie podoba. Sprawy tak bardzo intymne nalezy zachowac dla siebie samej, a nie obgadywac to z kolezanka. Jest to w pewnym sensie zdrada...to, co robi sie z jedna osoba w lozku nalezy zachowac dla siebie. Pozniej dziewczyny patrzac na takie filmy, robia to samo...Zreszt juz sama nie wiem, czy to jest dobry przyklad i czy w ogole nalezaloby brac z nich przyklad...omawiac kazda randke, kazde spotkanie i kazde przezycze z innymi osobami, odkrywac sie tak badrzo przed innymi, a nic nie zatrzymac dla siebie...przeciez to co przezywmy jest tylko nasze, po co wciagac w to trzecie osoby?

    To tylko moja mala uwaga, jestem juz starsza osoba i mysle tez inaczej, po dawnemu i przepraszam jesli kogos urazilam.


    Pozdrawiam Cie serdecznie, Ines :)

    ResponderEliminar
  9. As you have wish, visit your blog. Please let me know if you have new post I would love to read it again and again. The Power of Blogwalking to increase your blog traffic.

    www.pakitong.com

    ResponderEliminar
  10. Samanta é ótima <3
    Ela é uma maravilha.
    http://brigadeiroebatom.blogspot.com.br/
    Beijos

    ResponderEliminar
  11. Hola. yo adoro la forma de ser y la belleza de Samantha. Ella es una chica de hoy en día con madurez y elegancia. Seguimos en contacto

    ResponderEliminar
  12. Great tips ;)
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  13. This was such a wonderful blog entry!! Very exciting subject matter and it certainly got me attention ;) #3 was my favorite. For women or men there should be no shame in this. It is a great activity and feels amazing. Even in a relationship I practice and enjoy it so much :) xoxo

    All Things Bright and Lovely

    ResponderEliminar
  14. Great post!

    kiss
    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    ResponderEliminar

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)