miércoles, 30 de abril de 2014

May wishlist



PL Typowa kobieta ma przeciętnie 10 par butów. Ja jestem butową zakupoholiczką. Dziś chcę przedstawić moją wishlist na maj z firmy Dressale. Tak kochani, udało mi się nawiązać współpracę, z czego jestem bardzo dumna i wdzięczna dla was. Dzięki wam mogłam to urzeczywistnić! Dziękuję.
Nie przedłużam! Co wy na moją listę? Które wybrać?


ES La tipica mujer tiene como 10 pares de zapatos. Yo soy zapatoholica. Hoy quiero presentaros mi lista de deseo para el mayo de la marca Dressale. Si queridos mios, consegui la coraboración, por eso mismo soy tan feliz y muy agradecida a todos vosotros. Gracias a vosotros podia realizar ese sueńo! Gracias!
Bueno, que os parece mi lista? Cuales me recomendariais?


ENG  Typical average woman has 10 pairs of shoes. I am a shoes shopaholic. Today I want to introduce my wishlist for May from Dressale. Yes folks, I managed to establish cooperation, of which I am very proud and grateful for you. Thanks to you I could make it happen! Thank you. 
Do not prolong! What do you think about my list? Which shoes you recomend to choose?

































WKRÓTCE . . COMMING SOON . . APROXIMADAMENTE . .



muchos besos y abrazos 

~TheGrisGirl~



 ©TheGrisGirl. All Rights Reserved.




&
help me make my dream come true





46 comentarios:

  1. Congratulations on your collaboration! Hope one of these beauties will be yours soon. x

    ResponderEliminar
  2. Drugie są mega! :D <3
    Ale wydaje mi się, że bardzo będą do Ciebie pasowały ostatnie ^^

    ResponderEliminar
  3. Beautiful wish list love all your picks.
    http://tifi11.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. wszystkie ładne :) najbardziej podoba mi się : http://www.dressale.com/spectacular-metallic-rivets-stiletto-pumps-with-leopardprint-patterns-p-69965.html :)

    ResponderEliminar
  5. I must confess I am shoesholic too!! ^^
    Vanessa
    Visit my blog: Tu Nuevo Look
    Follow me Facebook Tunuevolook

    ResponderEliminar
  6. Świetne buty i gratuluję współpracy! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  7. Wszystkie sa sliczne i troche szalone, tak jak Ty ;)

    ResponderEliminar
  8. uwielbiam buty ,moge kupowac na okraglo w domu mam pokazna kolekcje a najlepsze jest to ze chodze w 3 ulubionych parach :) buziaki swietne buty wybralas sama bym sie skusila :)

    ResponderEliminar
  9. Wspaniala kolekcja!! Wszystkie buty piekne, trudno wybrac te najladniejsze. Gdybym mogla sobie na nie wszystkie pozwolic, wybralabym wszystkie!! Gratuluje wspolpracy!! Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze milego dnia:):)
    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. Mnie buty o dziwo tak bardzo nie kręcą:D

    ResponderEliminar
  11. Me gustan los de tachuelas! :p besos

    ResponderEliminar
  12. Wow, these heels are so amazing, great picks. Hope your week is going well :)

    ResponderEliminar
  13. Gratuluję, a obcasy to chyba do nieba :p

    ResponderEliminar
  14. Trudno się zdecydować. Wszystkie świetne są, ale te obcasy mega.
    Gratuluje współpracy ;)

    MÓJ BLOG:)

    ResponderEliminar
  15. ja kolekcjonuje torebki ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  16. Niektóre chętnie bym widziała w swojej szafie :)

    ResponderEliminar
  17. boskie sa, ale raczej bym nie dala rady w nich chodzic :P

    ResponderEliminar
  18. Wow those shoes look amazing. I think I want them now LOL!

    ResponderEliminar
  19. wow.......all these shoes are amazing.....look at the designs and heels...wow.....xoxoxo.....^_^

    ResponderEliminar
  20. Te drugie jakie szalone :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  21. Podobają mi się wszystkie, ale nie dałabym rady w nich chodzić ;-))

    ResponderEliminar
  22. 10?? Zdecydowanie jestem ponad przeciętną. :D Ja wybrałabym 3 i 5 ! Piękne.

    ResponderEliminar
  23. Such gorgeous shoes! I want to buy them all hehe.

    I am now following your lovely blog via GFC! ♥ Would love it if you could follow me back as well!

    ♥♥♥
    Kelsey
    Runaway In LA

    ResponderEliminar
  24. Wszystkie buty są obłędne,wyglądają jak dzieła sztuki. Cóż gdybym umiała chodzić na obcasach pewnie bym na jakieś zapolowała :) Pozdrawiam Kochana :*

    ResponderEliminar
  25. Lovely wishlist. I don't like the shop though, check out blogger reviews about it sweetie :-)
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    ResponderEliminar
  26. no creo que podría andar con tanto tacon jaja !! pero son muy bonitos estos zapatos!



    www.letiziabarcelona.com

    ResponderEliminar
  27. Por Dios quiero las sandlias naranjas!! jaja me encantan :D

    Besos ChicAdicta

    www.piensaenchic.com

    ResponderEliminar
  28. Can't say that I'm a huge fan of heels (someday you will know why!), but I'm a HUGE fan of gypsy and flamenco, so you give me something to look forward to...

    ResponderEliminar
  29. Świetne buty, ale ja bym chyba nie umiała w nich chodzić :D

    ResponderEliminar
  30. Those shoes <3
    I'll be happy if we could follow each other. Just let me know in my blog.
    smtpants.blogspot.com

    ResponderEliminar
  31. I love your wishlist , I'll definitely click on pictures to help you get these shoes! ^^

    http://girlinfashionland.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  32. Nice wishlist!

    http://ahleessa4realz.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  33. Świetna lista! Można się rozmarzyć :)

    ResponderEliminar
  34. Wow, the second shoe is amazing!

    ResponderEliminar
  35. Wonderful shoes ! Second pair is amazing !

    ResponderEliminar

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)