domingo, 19 de enero de 2014

Deszczowa niedziela. El domingo muy lluvioso

Pada deszczyk pada.. ale co tam! Nie dam się! Założyłam długie botki od VENEZIA, bo w sumie to zmarźlak jestem! Ciepły sweterek i bardzo kwiecistą spódniczkę! No i co? No i wyszło śłońce! ;) Nie no żartuje, słońca nie było, ale dzisiaj mieliśmy trochę ciepełka (15stopni) więc nie było tak źle . . . Dodaję kilka fotek z mojej dzisiejszej kreacji i niedługo . . . MÓJ PIERWSZY FILMIK!! Co za stres !! hahha! Chcę wam przekazać twochę więcej informacji o mnie i o tym co robię. W końcu to blog o moich pasjach, a jako fotograf wiem, że nie zawsze ( niestety) można pokazać obrazem nieruchomym, także to już wkrótce!
Ślę dużo buziaków i uścisków no i trochę tego naszego hiszpańskiego ciepełka!! :)
InesRdP


Llueve y llueve, pero no pasa nada! No me rindo! He puesto botas altas de VENEZIA, porque soy una friolera (vaya polaca! ;) Un jersey calentito y una falta con mil flores! Y que? Y salió el sol! Venga vale, estoy de broma, hoy el sol no ha salido, pero tampoco hacia mucho frio no ? 15 grados, no esta mal :) Ańado unas cuantas fotos de mi creación de hoy y prontito quiero grabar mi PRIMER VIDIO ! Que estres! haha. Es que quiero presentaros mi persona un poco mejor y enseńaros lo que hago y como fotografa se que no siempre se puede mostrar todo con el cuadro sin movimiento asi que muy pronto!
muchos besos y abrazos
InesRdP





spódniczka/falda  H&M   botki/botas #VENEZIA   sweter/jersey #BERSHKA   pasek/cinturón #SFERA

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)